مزوتراپي براي ازبين بردن تيرگي دور چشم

يك رنگ مو مناسب مي تواند پوست شما را خوشگلتر جلوه دهد و خوش منظريي چهره شما را چند برابر كند و از همه مهمتر اعتماد به نفس شما را بالا مي برد. وليكن بعضي اوقات رفتن به سالن هاي زيبايي براي انجام رنگ مو چيزي جز هدر دادن پول و وقت شما نيست. امروز با هم ياد مي گيريم كه چطوررنگ مورد نظر خود را در منزل بسازيم و موهاي خود را رنگ كنيم. زيبايي پوست در صورت حدود ۵۰ عضله وجود دارد و ورزش دادن آن ها منجر به كشش چشم و از بين رفتن تنش در عضلات گردن و صورت مي گردد. با انجام مرتب ورزش صورت، پوست و عضلات صورت در عرض چند هفته شروع به تغييراتي مي كند كه باعث تعجب شما خواهد شد. قرص لاغري رژيم لاغري مزوتراپي براي ازبين بردن تيرگي دور چشم

7 روش طبیعی موثر برای رفع تیرگی قوزک، آرنج و زانو

برای حل این مشکل می توانید از هر یک از روش های زیر به دلخواه خود استفاده کنید:

1- یک قاشق غذاخوری نمک بردارید و چند قطره آب لیمو و چند قطره عسل به آن اضافه کنید. آن را خوبی مخلوط کنید و روی نواحی سیاه پوست خود بمالید. این روش نه تنها باعث کمرنگ شدن لکه های تیره می شود بلکه باعث نرم شدن پوست هم می گردد.

2- برای رفع تیرگی پوست می توانید از لیمو استفاده کنید. برای اینکار لیمو را له کنید و مقداری شکر در آن بریزید. سپس این مخلوط را به آرامی روی پوست بمالید تا تیرگی های آن از بین برود. می توانید به جای شکر از نمک نیز استفاده کنید.

3- یک قاشق غذاخوری نمک بردارید، چند قطره آب لیمو و چند قطره عسل به آن اضافه کنید. آن را بخوبی مخلوط کنید و روی نواحی تیره ی پوست خود بمالید. اینکار نه تنها باعث از بین بردن لکه های تیره می شود بلکه باعث نرم شدن پوست هم می گردد.

ادامه مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.